אף שר לא מוכן לאשר את הכותל הרפורמי – השרה גמליאל מכחישה שהסכימה

בצלאל קאהן No Comments on אף שר לא מוכן לאשר את הכותל הרפורמי – השרה גמליאל מכחישה שהסכימה

"בעלי עניין פוליטי שמפיצים עליי שקרים המשרתים את האינטרסים שלהם" כך אומרת השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל, על הפרסומים בעניינה כי ראה"מ פנה אליה והיא הסכימה לעמוד בראש הוועדה, לאישור הכותל הרפורמי

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התפוח האדמה הלוהט אישור מתווה הכותל הרפורמי, נזרק מידה של רגב לידי ראה"מ שמחפש כעת שר לזרוק אליו בשמחה, מי שבעניינה יצאו פרסומים בעניין היא השרה גילה גמליאל, שכביכול הסכימה להחליף את שרת התרבות כיו"ר הוועדה.

בתגובה לפרסומים, לפיהם השרה גמליאל מונתה כביכול ליו״ר הועדה או כחברה בוועדה למקומות הקדושים אמרה השרה גמליאל: "הפרסומים שקריים, לא היה ולא נברא.

גמליאל, לא קיבלתי כל הצעה קונקרטית מרה"מ להיות חברה בוועדה, וגם לא ביקשתי חברות שכזו. הפרסומים המופצים נועדו לשרת גורם פוליטי בעל עניין" בשעות האחרונות (ראשון) מופצים בכלי התקשורת השונים פרסומים ולפיהם השרה גמליאל מונתה כביכול ליו"ר הוועדה או כחברה בוועדה למקומות הקדושים.

בתגובה לדברים, אמרה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל: "הפרסומים שקרים, לא היה ולא נברא. ראש הממשלה הבהיר שהוא העומד בראש הוועדה, במקום השרה רגב. לא קיבלתי על הצעה קונקרטית מראש הממשלה להיות חברה בוועדה, גם לא ביקשתי חברות שכזו מראש הממשלה או ממי מטעמו. כך, שהפרסומים המופצים נועדו לשרת גורם פוליטי ובעל עניין".



0 תגובות